Milyen hirdetési platformokon lehet használni?
Jelenleg a Google Ads hirdetési rendszeréhez lehet a hirdetésvédelmi szoftvert használni.
Miért jó a hirdetésvédelem?
A tavalyi év statisztikái alapján a kattintási forgalom 50%-a automatizált volt. Ami azt jelenti, hogy programok, botok végezték. Ezért fejlesztettük ki a hirdetésvédelmi szoftvert, hogy ezeket megakadályozzuk.
A szoftver képes kiszűrni a nem valós felhasználókat (programokat), illetve azokat a valós felhasználókat akik valamilyen okból (konkurencia, márkautálók, stb.) csak le akarják kattintani a napi költségkeretet, ezzel károsítva a hirdetőt.
A program detektálja a felesleges kattintót (bot, rosszakaró) és visszairányítja a Google hamis kattintást kezelő rendszerébe.
Hogyan működik?
A programokat, botokat úgy azonosítja, hogy nincs a képernyőn mozgás (sem mobil sem asztali), tehát egér vagy billentyű használat. Továbbá, ha nincs előzménye a felhasználónak, mivel előtte a google keresőben kattintani kell ahhoz, hogy a weboldalra érkezzen. Ezek nagyon egyszerű detektálása a nem valós felhasználónak, amint érzékeli a botot, többé már neki nem jelenik meg a hirdetés. Továbbá léteznek a felesleges kattintók, akik többször is (3x) megérkeznek az oldalra, de 10 másodpercen belül kilépnek. Ezáltal, ha ugyanazon a napon 3 alkalommal rákattint a hirdetésedre és kilép, 4. alkalommal már csaló kattintónak minősül.
A felesleges kattintó lehet konkurencia, márkautáló, stb. Ha valaki 3-4 alkalommal megérkezett az oldalra aznap, ez idő alatt már megjegyzi a weboldal nevét, így minden további kattintása a budget kárát okozza.
Mi történik, ha a csaló kattintó változtatja az ip címét?
A hirdetésvédelem szoftver erre is megoldást nyújt. Meg tudja jegyezni a felhasználót az IP-címe nélkül is, valamint, ha botnak vagy csaló kattintónak számít, az első weboldalra érkezéskor a Google hamis kattintási rendszerébe kerül.
Milyen kampányoknál lehet használni?
Összes Google Ads kampány és hirdetési formánál használható.
Minden bejövő kattintást szűr?
Nem, csak a hirdetésekből származó kattintásokat szűri.
Hogyan lehet telepíteni?
El kell helyezni egy szkriptet az oldalon (ahogy pl. a Google Analytics-nek).